بزرگترین عقلا و خردمندان جهان

بزرگترین عقلا و خردمندان جهان

عقلا از خوشبختی چگونه یاد می کنند
بزرگترین عقلا و خردمندان جهان

بزرگترین عقلا و خردمندان جهان

عقلا از خوشبختی چگونه یاد می کنند

جملات زیبای بزرگان

تمام چیزى که خدا از بشر مى خواهد یک قلب آرام است . میستر اکهارت

 

ستایش غم ، تمجید از مرگ است . حکیم ارد بزرگ



دانایی توانایی به بار می آورد ، و دانش دل کهن سالان را جوان می سازد . حکیم فردوسی

 

انسان ها به نسبت هر ظرفیتی که برای کسب تجربه دارند عاقلند نه به نسبت تجاربی که اندوخته اند . برنارد شاو

 

زندگی ، پهنه غم و اندوه نیست ، اندک زمانی است ، برای شادی و بالندگی .  حکیم ارد بزرگ 



انسان ها مانند خطوط انگشتان هیچ کدام به هم شبیه نیستند ادیسون

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ق.ظ http://happy-birthday-farzaneh.tk/

سلام
روز شنبه 26 مهر روز تولد کسی هست که دوستش دارم، برای روز تولدش نمیتونم هدیه خاصی بگیرم، برای همین این وبسایت رو ساختم تا بتونم براش تبریک جمع کنم و خوشحالش کنم، دوست خاصی ندارم که دعوت کنم و وقت زیادی هم نمونده :( خیلی ها رو دعوت کردم اما اومدن و بدون کامنت رفتن :( ممنون میشم شما سر بزنید و تبریک بگید تا منم بتونم نشونش بدم :)
http://happy-birthday-farzaneh.tk

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد